Gıybetin önüne nasıl geçebiliriz?

Gıybet, Hadisi şeriflerden de anlayacağımız gibi ölü kardeşinin etini yemek gibidir. Kardeşinin ardından konuşmaktır.

Bu nasıl önlenebilir?

Ablalara güzelce anlatmak , bu konuda günah olduğunu ifade etmek düzeltmek işe yaramıyor. Hayli canım sıkılıyor bu mevzuya. :(

Lütfen iyi fikirleri olanlar yardımcı olabilir mi?

Saygısız yorumlar anında silinecektir. Herkes kendi edebine yakışır uygun yorum yaparsa sevinirim. Teşekkürler.

Gıybetin önüne nasıl geçebiliriz?
Cevapla