Mirhaba :3
Az önce fark ettim, balkona zar zor çıkalı bir saat oldu ve bir saattir farkında olmadan kaşlarımı çatmışım :D
Neye sinirlisin falan dediler, sinirli olmasam bile elimde değil ne yazık ki farkında olmadan kaşlarım çatılıyor :(
Bunları yazarken bile çatık :D Kısaca ben buna bir son veremiyorum. Sanki öyle daha rahatmışım gibi geliyor.
Nasıl önlerim bunu? Sizde de böyle garip bir huy var mı? 19 yaşında kırışığı var dedirtemem :D
Şimdiden teşekkürler :)
Az önce fark ettim, balkona zar zor çıkalı bir saat oldu ve bir saattir farkında olmadan kaşlarımı çatmışım :D
Neye sinirlisin falan dediler, sinirli olmasam bile elimde değil ne yazık ki farkında olmadan kaşlarım çatılıyor :(
Bunları yazarken bile çatık :D Kısaca ben buna bir son veremiyorum. Sanki öyle daha rahatmışım gibi geliyor.
Nasıl önlerim bunu? Sizde de böyle garip bir huy var mı? 19 yaşında kırışığı var dedirtemem :D
Şimdiden teşekkürler :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar