Neden İzmir/Antalya'lı kızları kaşar olarak görürler?

Dünyanın en saçma olayı. Kaşar filan değiliz. İnternetten tanıştığım arkadaşlarım Antalya filan diyince flört etmeye çalışıyorlar. Genelimizin ailesi okumuş/kültürlü olduğu için yaşam kalitemiz biraz daha fazla bu yüzden özgürlüğümüz bazı şehirlere oranla çok daha iyi. Bu özgürlük olayını kıskanan hanım kızlarımız bile İzmir/Antalya'lı kız görünce direkt kaşar diyor. Sanki kendilerinin gizli gizli ne yapıp/yapmadıklarını bilmiyoruz kardeşim.
Neden İzmir/Antalya'lı kızları kaşar olarak görürler?
Cevapla