Önemli olan asgari ücreti artırmak değil, asgari ücretten dolayı doğacak olan zamları engelleyip alım gücünü yükseltmek. O zaman asgari ücretli rahat nefes alır. Şimdi 15.000 TL yaparsın iyi hoş 2 aya varmadan tekrar aynı döngü tekrarlanır ve bu sefer her ürüne zam konulur, bu hep böyle oluyor. Düzeltmek için üretim, ihracat ve alım gücü iyileştirme ile enflasyonu kontrol altında tutmak lazım.
ne yazık ki sadece asgari ücretin zamlanması ile tatminlik olmuyor çünkü asgari ücrete gelen zam ile birlikte yediğimiz içtiğimiz giydiğimiz herşeye de aynı oranda zam geliyor aslında adil bir yaklaşım değil bu birazda bizim suçumuz mesela a101 siyasete dökmüş işi adamlar insanlar alışveriş yapmasın bak bakalım o fiyatlar ne oluyor tüketim çılgınlıgı aldı başını gidiyor sonumuz hayrola
100.000 olsa şu an ki ekonomiyle belki insanlar daha rahat hayat sürer
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
her boka para veriyorlar taciz tecavüz sapikalisi diyanetin bütçesini gördünüz mü yandasa var halka yok en az 15 bin olmalı Allah'tan seçim geliyor o ampul sönecek Allah'ın izniyle