Evli olup olmadığı belli olmayan erkek arkadaşa karşı düşünceleriniz?

Merhaba Arkadaşlar. Mayıs Ayı gibi birinin işyerine işim düştü. Gittim. orada bana anlamlı bakıyordu. İşim bitti ordan çıktım. Eve geldim sosyal medyadan beni eklemiş. Kabul ettim. Konuştuk. Hatta aynı lisede okumuşuz. Ben onu hiç görmedin lisede filan. Yani hiç aklıma gelmedi. İlkten cafede görüştük. Sonra beni evine davet etti. Gitmedim. Bütün yaz boyunca günaydın canım ne yapıyorsun canım mesajı attı. Kasım Ayı gibi mesajı kesti. Topu topu 5 kere cafede görüştük. Görüşmelerde bana hamile kedi fotosu gösteriyor. Sınava girerken karpuz yemiş sınavda çişi gelmiş onu anlatıp gülüyor. Bir kere masadan tam kalkacakken çay şekerinin kağıdını ağzına alıp çiğneyip masaya doğru püskürttü. Bir kere de dolmuşta bir kadından tel geldi. Kadına çocuğu bıraktın mı dedi. Bende sen evlimisin ya da evlenip boşandın mı diyince ikiside değil dedi. Buna çok güldüm dedi.7 ay boyunca sadece ınsgram mesajı attı. Tel nosunu filan vermedi. Telefonla arayan kişi ablamdı engelli çocuğa bakmayı bırakmış onu sordum kendisine dedi ama inanmadım. Bir kere evde kimse yok demiştim Tüh keşke ben gelseydim dedi. İşyerinin üst katı boş dedi bana. Yani sürekli bir yalnız kalma isteği benimle.7 ay sonra bunların hiçbiri olmayınca konuşmayı kesti. Sadece fotolarımı beğeni atıyor. Narsist biriymiş arkadaşlar. Arkadaşlar ailem narsist. Ailem narsist olduğu İçin mi narsistleri çekiyorum acaba görüşleriniz?

Evli olup olmadığı belli olmayan erkek arkadaşa karşı düşünceleriniz?
Cevapla