Görmezden gelen evli olup olmadığı belli olmayan erkek arkadaş hakkında görüşleriniz?

Merhaba Arkadaşlar. Mayıs Ayı gibi birinin işyerine işim düştü. Bana her gittiğimde anlamlı bakıyordu. Beni sosyal medyadan ekledi. Kabul ettim. Konuştuk. Aynı lisede okumuşuz. Arkadaşlar 6 ay geçti konuşalı bende tel nosu yok. Sadece ınsgram mesajı yazıyor. Evli olup olmadığını bile bilmiyorum. Bir gün yanımda bir kadından tel geldi kendisine. Kadına çocuğu bıraktın mı dedi. Ben evlimisin ya da evlenip boşandın mı diyince ikiside değil dedi. Kardeşimdi arayan engelli çocuğa bakmayı bırakmış dedi. Onu sordum dedi. Yüz yüze 6 ayda 5 kere cafede götüştük. Bir kere ayağıma bastı. Bacağını bacağıma değdirdi. Masadan tam kalkacakken çay şekerinin kağıdını masaya doğru püskürdü. Boş kürdanı emiyor karşımda. Dün de AVmde yaşı Annem yaşında bir kadınla gördüm. Arkalarındaydım. Görmezden geldi. Markette tekrar karşılaştık dondurucudan bişey bakıyor. Yine görmezden geldi ordan hemen arkamı dönüp uzaklaştım. Insgrama hikaye atmıştım. Hikayeme gülücük emojisi atmış. Arkadaşlar ben bu ilişkiden bişey anlamadım. Aileme konuştuğumu söylemiştim. Babamın çalıştığı yere işi düştü. Babamın sırasını başka birine vermiş. Babam sinirlenmiş. Babam Birdaha görüşme onunla dedi. Arkadaşlar şaşırıp kaldım. Düşünceleriniz?

Görmezden gelen evli olup olmadığı belli olmayan erkek arkadaş hakkında görüşleriniz?
Cevapla