Abimin intihar etmesinden ailem beni sorumlu tutuyor ben böyle nasıl yaşayacağım?

Evet abimle cok tartışırdık ama neden bu yüzden intihar ettsin üstünden 4 ay geçti hala annem bana surat yapıyor bitane oğlum vardi senin yüzünden kaybettim diyor iyi de oğlunun psikolojisini sen bozdun sabah akşam para para diye adami bunalima soktun sürekli üzerinde baski kurdun annem maalesef kendi hatalarını kabul etmiyor anne olmasi nedeniyle her zaman hakli veya çocuklarına Karşı yanlış bir tutum da bulunduğuna hic inanmiyor o ne yapsa haklı
Abimin intihar etmesinden ailem beni sorumlu tutuyor ben böyle nasıl yaşayacağım?
Cevapla