En son gece geç vakitte neden dışarı çıkmıştın?

İş mi? Eğlence mi? Hastalık vs mi?

Bu saatte evde sıcak yatağımda uykuya geçiş aşamasında olmayı isterdim... İş için dışarıdayım... İzmirde rüzgar çok soğuk olmamakla birlikte hafiften üşütüyor...

Güncellemeler
+1 yıl
Havaş beklemek tek başına ürkütücü idi.. Birkaç kişi geldi, keyfim yerine geldi 💙
En son gece geç vakitte neden dışarı çıkmıştın?
Cevapla