Aile & Toplum Yeni bir hafta başlamak üzere, keyifler nasıl? pamuksh3q3r_ Takip Et Xper 5 Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Bir hafta sonunun daha sonuna gelip yeni bir haftaya merhaba derken keyifler nasıl kscanlarım💛❤️💐💐🍰☕🍹🍫 Yeni bir hafta başlamak üzere, keyifler nasıl? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Keyfim idare ediyor 0 0 Yorumla
RockNYeah Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl enerjik oldukça bu hafta böyle devam edecek gibi zor bir hafta olacak :D 0 0 Yorumla
bielmanınyarısı Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Salı izinliyim yarin olsa mis olurdu 1 2 Yorumla pamuksh3q3r_ +1 yıl Cumartesi pazarda izinliysen 3 gün peşpeşe evet iyi olurdu. Yorumla bielmanınyarısı +1 yıl Fabrika da calissam evet odedigin dogru Yorumla
sezgin3159 Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Pamuk şekerin pamuğu kadar güzel 😂 1 8 Yorumla pamuksh3q3r_ +1 yıl Pamuk şekere de güvenmemek lazım en nihayetinde bitiyor... Yorumla sezgin3159 +1 yıl Önemli olan da anın tadını çıkarmak değil mi kısa ams mutluluk veriyor Yorumla pamuksh3q3r_ +1 yıl Cıkxssss Yorumla sezgin3159 +1 yıl Bence öyle hayatta en büyük mutluluklar en küçük noktalar da gizli Yorumla pamuksh3q3r_ +1 yıl Sence öyleyse sen sencenle devam et.😊 Yorumla sezgin3159 +1 yıl Herkesin görüşü farklı önemli olan saygı duymak senin görüşün farklı ise tabiki saygı duyarım Yorumla pamuksh3q3r_ +1 yıl Tabii ki saygı duyuyorum benimkisi şaka babında takılmak. İyi geceler Yorumla sezgin3159 +1 yıl İyi geceler Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. şu an için iyiyim şükür, siz nasılsınız? 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Keyfim idare ediyor
enerjik oldukça bu hafta böyle devam edecek gibi zor bir hafta olacak :D
Salı izinliyim yarin olsa mis olurdu
Cumartesi pazarda izinliysen 3 gün peşpeşe evet iyi olurdu.
Fabrika da calissam evet odedigin dogru
Pamuk şekerin pamuğu kadar güzel 😂
Pamuk şekere de güvenmemek lazım en nihayetinde bitiyor...
Önemli olan da anın tadını çıkarmak değil mi kısa ams mutluluk veriyor
Cıkxssss
Bence öyle hayatta en büyük mutluluklar en küçük noktalar da gizli
Sence öyleyse sen sencenle devam et.😊
Herkesin görüşü farklı önemli olan saygı duymak senin görüşün farklı ise tabiki saygı duyarım
Tabii ki saygı duyuyorum benimkisi şaka babında takılmak. İyi geceler
İyi geceler
Bitiyor diye üzülüyorum
şu an için iyiyim şükür, siz nasılsınız?
iş güç
Monoton