14 yaşındaki kızımın yaşadığı sorun?

Arkadaşlar 14 yaşında olan kızım bu sene 9. sınıf liseye başladı birkaç ay önce yakın arkadaş kazığı yedi kaç ay geçti hâlâ daha bunu kabullenemedi üzüntü değil sinir benimkisi anlamıyorsunuz işte diyor kızım insanların kendisini önemsemediklerini sevmediklerini ve saygı duymadıklarını söylüyor eskiden böyle sorunlarımız yoktu başka arkadaşları vardı onlar iyilerdi bir gün bile kızıma kötülük yaptıklarını görmedim duymadım ama iş gereği ordan taşındık taşındığımızdan sonra bu sorunlar başladı kızım çok üzgün eski arkadaşlarımı eski zamanları çok özlediğini keşke geri getirebilsem diyor kızımı böyle görünce bende üzülüyorum sizce bunun sebebi ne olabilir ne yapmalıyım burdan yazın lütfen
14 yaşındaki kızımın yaşadığı sorun?
Cevapla