Görüldü atmak sizce de büyük ayıp değil mi?

Kim olursa olsun karşıdaki bence saygı göstermek gerekir. Herhangi birinden bahsetmiyorum tabiki hayatımızda yeri olan biri için diyorum.

Görüldü atmak sizce de büyük ayıp değil mi?
Cevapla