Yaşıtlarıma ve benden küçüklere baktığımda benden daha iyi olmaları ve gelişmiş olmaları kötü hissetmeme neden oluyor, ne yapabilirim?

Günümüze baktığımızda çoğu aileler bilinçli ve çocuklarını çok küçük yaştan itibaren çocuklarının gelişimine katkı sağlıyorlar. Mesela 5-6 yaşlarındaki bir çocuk sizden bazı konularda çok daha iyi olabilir. Tabiki başarılı olmalarının yanlarında aileleride onları destekliyor. Asıl sorum şu; kendi yaşıtlarıma baktığımda ve benden küçüklere baktığımda kendilerini fazlasıyla gelistirmis oluyorlar ve ben bunları her defasında görünce kendimi berbat hissediyorum, lütfen yardımcı olun..

Yaşıtlarıma ve benden küçüklere baktığımda benden daha iyi olmaları ve gelişmiş olmaları kötü hissetmeme neden oluyor, ne yapabilirim?
Cevapla