45-50 yasindaki adamlara karsi bir sempatim var?

cinsellik manasinda degil. Sadece kalbim yumusuyor o yaslardaki adamlara. Ama hepsine degil, sadece yuzunde nur olan oturakli, karisina sadik, sakin, hayat yormus olan adamlar varya. Onlara karsi asiri sempatim var. Ve kendimi cok yakin hissediyorum oylerine neden ya?

kalp kalp kalp oluyorum oyle adamlara.

sanki yaslandikca masumlasiyor ve cocuklasiyor erkekler.

Güncellemeler
+1 yıl
Sefkat duygusu var icimde. Acaba babamda o yaslarda diye mi? Babamidz seviyorum cunku ve cok tatli buluyorum bazen. Cok durust duzgun ahlakli birisidir babam.
45-50 yasindaki adamlara karsi bir sempatim var?
Cevapla