Eşim evlendiğimizden beri doğru düzgün para vermiyor?

Eşim çok iyi bana karşı aslında kendiainden çok memnunum. Evin eksiğini soylemeden alır. Eve dekoratif esya bile alır, zevklidir sevinirim aldiklarina. Her sey iyi hoş. Allah razı olsun ama bana doğru düzgün para vermiyor. Şu ara kartı ben de kaldı memleketteydim o zaman vermisti sonrasinda almadı. Karttan harcama yapiyorum yap diyor zaten. Aldigima laf etmez. Ama cuzdanimda kuruş dahil yok. Ben de diyorum ki bana para ver ben ordan harciyim. Aylık 100yeter bana diyorum evlendigimiz günden beri. Sürekli şunu aldim bunu aldim para yok diyor. Bana ayda 100tl ayiramaz mısın ben kendime ait para istiyorum karttan harcama istemiyorum, kendi param olsun biriktiriyim vs. diyorum anlamiyor. Gecenlerde sakayla istedim umursamadi. Bugün de istedim canım hiç param yok cuzdanimda para dursun dedim. 50bari ver dedim. Aldi hizla sürükledi bak bendede para yok kartim var diye cuzdanini gösterdi. Yok diyorum anlamiyorsun falan kudurdu bi anda. Bana paragöz muamelesi yapma dedim. Evlenirken beyaz esya dahi onun eskilerini kullaniyorum. Altınlarımi verdim arabayi yukseltti. Maaşı çok iyi, pnun dışında durumu da iyi uzerinde evler arsalar arabamiz var yani yok olani istemiyorum. Neyse kaçtı benden bi afra tafra ben kendimi anlatmak istedim bak sakince konusalim beni anla, para verme yine ama beni bi anla dedim. Beni bogazimdan sıkarak dışarıya atti kolumu sıktı bi ara çok kuvvetli yaptı bunları, canım yandı. Zaten ufak seyde bi tane sert vurur. Çabuk sinirlenir o yüzden sataşmam hiç. Sürekli bi daha yaparsan giderim diyorum gidemkyorum. Çünkü evliligim güzel esim de iyi. Gitsem evde annem çok kötü evde kavga cikarmaya bayılır. O var diye de gitmek istemiyorum. Zaten dedigim gibi evliliğim güzel. Şimdi oper aglar özür diler. Ama ben asla yaptığını unutamiyorum. Bu arada çalışmamı asla istemiyor niye bilmiyorum aşırı karşı. Okudum calistim ama özel sektör kötü, zaten oglumu bırakıp calismam zor durumda değilsem. Durumumuz çok iyi. 100degil ayda en az 500verebilir anlamiyorum. Daha dün minicik araba aldı oğluma 100tlye cimri degil yani. Napcam şaşırdım

Eşim evlendiğimizden beri doğru düzgün para vermiyor?
Cevapla