Hırsızlık yaptım ve hayatım kaydı?

Yaptığım şeyin hiçbir savunulacak tarafı yok ama gerçekten nasıl oldu bilmiyorum. Annemle babam ayrıldı, mezuna kaldım, hayatımın çok kötü bir dönemiydi ve ruh halim hiç iyi değildi. Gittiğim avm'de 350 TL'lik ürün çaldım. Kapıdan çıkamadan yakalandım. Annemle babam aldıklarımın fiyatının iki katını ödemesine rağmen mağaza yetkilileri yine de hakkımda suç duyurusunda bulundu. Muhafaza altındaki şeyi çaldığım için nitelikli hırsızlıktan beş yılla yargılanıyorum. Babam beni evlatlıktan reddetti. Annem çok üzgün ve sürekli ağlıyor. Ben de sürekli ağlıyorum. Sizce hayatım temelli kaydı mı? İntiharın eşiğine geldim.

Hırsızlık yaptım ve hayatım kaydı?
Cevapla