10.000 TL borç verdim dayıma.
Açıklama kısmına borç yazarak yolladım.
Parayı verir fakat çok geciktirdi. Aksi bir durumda hak talep edebilir miyim?
Süreç nasıl işler
10.000 TL borç verdim dayıma.
Açıklama kısmına borç yazarak yolladım.
Parayı verir fakat çok geciktirdi. Aksi bir durumda hak talep edebilir miyim?
Süreç nasıl işler
Sözleşme imzalaman gerekiyordu aranızda her nekadarda parayı yollarken açıklama havale kısmına borç yazmış olsanda bir şey çıkmaz dostum geçmiş olsun ama aranda sözleşme yapsaydın parayı verdiğin kişiyle ozaman 3 ay ceza bile yatabilirdi...
Cevap
1Cevap
Ücretsiz soru sorabiliceğin bir sürü avukatlık bürosu var ararırdan netten çıkanlardan birşne sor daha sağlıklk olır
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?