İmzaladığım boş kağıt birinin eline geçerse beni borçlandırabilir mi ?

Hukuk bilgisi olanlar bakabilir mi

arkadaşlar ben yalnız kaldığımda sıkıldığımda boş kağıda imza atıyorum.bu kağıt kötü birinin eline geçerse beni borçlandırabilir mi noter onayı olması gerekmiyo mu lütfen anlayanlar cevapplasın
Güncellemeler
+1 yıl
bir de genelde kırmızı mavi yeşil ya da kurşun kalemle atarım ve kağıdın ortasına kösesine falan atarım bu durumda sorun olur mu
İmzaladığım boş kağıt birinin eline geçerse beni borçlandırabilir mi ?
Cevapla