Evlilikte namaz, münasebet ve gusül dengesi nasıl olmalı?

Merhaba evli bir kadınım. Ergenliğimden beri gerek aile yetiştirmesi gerekse şahsi ihmalim sebebiyle namazı terk ettim. Fakat 24 yaşına geldiğimde Allah'tan başka dost olmadığını gördüm. Şükür namaza başladım. Fakat bir endişem var. Namaz kılmadığım için gusul hiç sorun olmadı. Eşimle münasebetin saatinin önemi de olmadı. Çalışan da bir insanım. Şimdi namaz vakitleri belli. Evli ve namaz kılan insanlar bu dengeyi nasıl ayarlıyor? İlişki programlı olmuyor, olursa yapılması gereken ödevden farkı da kalmıyor. E bu sefer namaz var, sabah iş var. Ne yapacağımı bilmiyorum. Cevap vererek beni aydınlatabilir misiniz?

Evlilikte namaz, münasebet ve gusül dengesi nasıl olmalı?
Evlilikte namaz, münasebet ve gusül dengesi nasıl olmalı?
Cevapla