Sizce abla benim güldüğümü görmüşse ayıp olmuş mudur?

Yurtta kalıyorum ve kaldığım yurtta bizim yaşımıza yakın yaşlarda bir abla çalışıyor. Galiba aldığı maaş yetmediği için babası da destek sağlıyor ( ailesi Bursa'da yaşıyor, kendisi ise burada, yani İzmir'de yaşıyor ). Biraz önce babası ile telefonda konuşuyordu, ben de tam o esnada aşağıya inip lobide oturup çay içmeye başladım. Abla, babasından fatura ödemek için bir miktar istedi, babası ise " Ne yapacaksın o kadar parayı a... koyayım " diyerek kızdı. Küfrettiğini duyunca istemsiz bir şekilde gülecektim, ama gülmemek için kendimi tuttum; bunun için ise dudağımı ısırdım ve hemen yerimden kalkıp, yine aşağıda lobiye yakın olan erkekler tuvaletine girdim. Sizce abla benim güldüğümü görmüşse ayıp olmuş mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada babası küfredince abla da babasını " Baba küfretme, hoparlör açık " diyerek uyarmıştı.
Sizce abla benim güldüğümü görmüşse ayıp olmuş mudur?
Cevapla