Yurtta kalıyorum ve kaldığım yurtta bizim yaşımıza yakın yaşlarda bir abla çalışıyor. Galiba aldığı maaş yetmediği için babası da destek sağlıyor ( ailesi Bursa'da yaşıyor, kendisi ise burada, yani İzmir'de yaşıyor ). Biraz önce babası ile telefonda konuşuyordu, ben de tam o esnada aşağıya inip lobide oturup çay içmeye başladım. Abla, babasından fatura ödemek için bir miktar istedi, babası ise " Ne yapacaksın o kadar parayı a... koyayım " diyerek kızdı. Küfrettiğini duyunca istemsiz bir şekilde gülecektim, ama gülmemek için kendimi tuttum; bunun için ise dudağımı ısırdım ve hemen yerimden kalkıp, yine aşağıda lobiye yakın olan erkekler tuvaletine girdim. Sizce abla benim güldüğümü görmüşse ayıp olmuş mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada babası küfredince abla da babasını " Baba küfretme, hoparlör açık " diyerek uyarmıştı.
Sizce abla benim güldüğümü görmüşse ayıp olmuş mudur?
Benim amacım asla aşağılamak falan değildi, sadece babasının ablaya küfretmesine güldüm. Bu arada abla dediğim kişi 30 yaşında ve sanırım hâlâ masraflarının bir kısmını babası karşılıyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ayıp olmamıştır
Ben olsam bende gülerdim galiba tutamayınca tutamıyorm kendimi
Yani ben de öyleyim, hiç olmayacak yerlerde bile gülesim gelir.
Hatta çok ciddi olmam gerektiğini düşündüğüm birçok yerde kahkaha atarak güldüğüm çok olmuştur. 😂
Arkadşta fazla bir miktar istemiş galiba babası hmn küfre giriştyse
Sanırım istediği miktar 300 TL'ydi.
veya 3,000 TL de olabilir, tam hatırlamıyorum.
İstiklal marşı ve saygı duruşnda tutamyrm kndimi
Ben de öyleyim, ortaokulda ve lisede disipline gittiğimde de sürekli gülerdim; ben gülünce hocalar daha fazla kızardı. 😂
Valla senin yerinde olsam bende gülerdim yani
Sürekli güldügün için de disiplin cezası vermiştir sana hocalar 🤣🤣
Şu anda mı, yoksa ortaokulda, lisede disipline gittiğinde mi?
Hepsi yani
Disiplin cezası almamın sebepleri farklıydı, ama hocanın karşısında kendimi tutamayıp güldüğüm için az dayak yemedim. 😂
Gülme işe yaramış desene
Niye ki?
Dayak yemekten kurtarmş seni ya
Sanırım beni yanlış anladın. Ben, hocanın karşısında güldüğüm için dayak yediğimi söylemek istemiştim.
Yani normalde dayak atacağı yoksa bile, sırf ben güldüğüm için dayak atmışlardı.
İkimizde aynı şeyden bahsediyorz ama
Yukarıda yorumda dayak yemedim yazmşsın ya o yzden öyle dedm bnde
Ben " Dayak yemedim " yazmamıştım, " Az dayak yemedim " yazmıştım. 😂
Sanırım yanlış anlamışsın.
K. bakma o zaman ya
Estağfirullah, ne demek? Bunun için neden kusura bakayım? 😁
Tam okumamışım yazdıgınada 🤣🤣
Akılsız mısın
Neden?
penis anlayissizca bir hareket insanların maddiyat üzerinden asgilanmasi veya dalga geçilmesi
Lan tövbe estağfurullah penis nereden çıktı
Sabır yarabbim
Benim amacım asla aşağılamak falan değildi, sadece babasının ablaya küfretmesine güldüm. Bu arada abla dediğim kişi 30 yaşında ve sanırım hâlâ masraflarının bir kısmını babası karşılıyor.
Bununla birlikte onun da zerre kadar umrunda değil, bu durumu hiç umursamıyor. Her gün Starbucks'ta kahve içiyor, boş vakitlerinde gezip dolaşıyor.
22 yaşında bir tane kız kardeşi var ve geçen yaz evlendi, o 30 yaşında olmasına rağmen bunu kendisine hiç dert etmiyor.
E bizene abi ozaman
Bence de öyle, ama adam küfredince kendimi tutamayıp güldüm.
Ama aslında benim güldüğüm şey, adamın maddi durumu değil, ablanın vurdumduymazlığıydı.
Tamam dert etme
Peki bu konudaki düşüncen hâlâ aynı mı, yani sence ayıp olmuş mudur?
Hayır ayıp olmamıştır takma herşeyi
O halde ilk başta neden " Akılsız mısın? " diye bir yorum yaptın?
Bu arada sıkıyorsam özür dilerim.
Önyargılı davrandım özür diliyorum
Estağfirullah
Hey allahm ya şu klavye başımızı yakacak 🤣
@Sonsuzluguna bir an pat diye penis görünce şok oldum
Ne yazacaktınki öyle oldu m. ettim cidden
@Sonsuzluguna çok
@Sonsuzluguna cuk mu penis mu diye çevirmiş
Lan ananı yine oldu
🤣🤣🤣Canım ya