SMA kampanyalarından rahatsız oluyor musunuz?

Öncelikle "duyarsız" olduğumu düşünmenizi istemem. Çok bir maaşım yok ama buna rağmen belli yerlere üç, beş kuruş yardım eden biriyim. Sadece bu SMA kampanyaları hakkında farklı düşünüyorum. Son yıllarda, ZORUNDAYMIŞIZ gibi baskı yapılıyor bu çocukların aileleri, gönüllüleri tarafından... Fazlasıyla rahatsız edici olduğunu düşünüyorum. Siz neler düşünüyorsunuz?

SMA kampanyalarından rahatsız oluyor musunuz?
Cevapla