
Refah düzeyi filozofluğun kapısını aralarken, fakirlik mizahın surlarını çoktan dövmeye başlamıştı bile. 🙄

Refah düzeyi filozofluğun kapısını aralarken, fakirlik mizahın surlarını çoktan dövmeye başlamıştı bile. 🙄
İş , güç olmayınca düşünmeye daha çok fırsat var ki buda mizahı geliştirmek için fırsat olabilir. Bide toplumla daha iç içe yaşayan insanın mizaha malzeme bulması daha kolay diye düşünüyorum. Ata demirerin dolmuş muhabbeti buna güzel örnek. Dolmuşa binemeyen adam o mizahı yakalayamaz bile..😝
Mizahi bir zekaya sahibim bu durumda ben fakirim izaman 😂😂 fakiliğin gözü kör olsun bee 🤣🤣
EİG için çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
Cem yılmaz pek fakir sayılmaz öyle değil mi🙄
Cevap
7Cevap
Hayır zeki insanlarda mizah yapar
O zaman hatun kişiler "güldüren erkek, mizah yeteneği gelişmiş erkek" ararken ne istediklerini bir kez daha gözden geçirsin.
Hiç alakasız.. Espri ve mizah anlayışı kesinlikle bir yetenek..
Sıçmalamış resimdeki arkadaş?
Esprili olmak olabilmek kişinin kendisine bağlıdır
Felsefe, rahatlıktan ortaya çıkmıştır mesela. 😂
Bunu maddi duruma bağlayanlar kesinlikle fakfakirdir
Baya fakir mişim o halde
Yok bağlantısı yok :D
ay bu kadın da djdfjdf
Zeki insan mizah yapar maddi durumla alakası yok.
Alakası yol
Alakası asfalt bence 🙄
Yok sjsdjd
Haklı
Zeka ve hafıza işi.
hayır tabiki de
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?