Türk insanı neden yakışıklı bebeksi gençlerden nefret ediyor?

Çevremde 1-2 tane gerçekten yakışıklı aşırı sevimli erkek gördüm bradd piti bile cebinden çıkarıcak derecede yakışıklı içlerinden biri ukranyalı bir çocuk yaşı 18 falan ama çocugu görmeniz lazım boyu 1.88 1.87 civarında saçı sapsarı gözü mavi burnu kalkık dişleri bembeyaz yüz hatları kusursuz ama çocugun arkadaş sayısı çok az ve duyduğum kadarıyla bir kız ona sebebsizce tokat atmış ve çocuk bulunduğu ortamlarda genelde asosyal sessiz damgası yiyormuş neden bahsettiğim türde ultra yakışıklı erkekler türkiyede iş hayatında ve liselerde dışlanılıyor sevilmiyor türk insanı çirkini acıyor seviyor türk kızlarıda çirkinlere acıyor onlarla birlikte oluyor ama türk insanı yakışıklıyı çok kıskanıyor kızlarda kıskanıyor erkeklerde dövmek öldürmek istiyor resmen Yakışıklı bir erkeği erkekler zaten kıskançlıktan herşeye başvuruyorlar dışlama küfür şiddet falan nedir bu türkiyede yakışıklı erkeklerin çektigi zulüm zaten sayıları az sizce neden bu kadar kıskanılıyorlar

Türk insanı neden yakışıklı bebeksi gençlerden nefret ediyor?
Cevapla