Önceden yılın bitmesine çok az kala hep işte "2022 artık gelsin, yeni yıla artık girelim, 2022 bana şans getirecek" falan filan herkes iple çekerdi. Bu sene bunu asla göremiyorum. Herkesin hevesi bitmiş:))

Önceden yılın bitmesine çok az kala hep işte "2022 artık gelsin, yeni yıla artık girelim, 2022 bana şans getirecek" falan filan herkes iple çekerdi. Bu sene bunu asla göremiyorum. Herkesin hevesi bitmiş:))

Bunu şansa, ümide veya umuda bırakmadan kendim halletmek istiyorum bu sefer.
Çünmü bu yeni yıl diğerleri gibi bir yıl gibi görünse de simgesel olarak benim için farklı. Cumhuriyetin 100. yılı olacak, ben de bu simgesel yılda kendim için eski yıllardan da daha iyi olacak yeni bir sayfa açmak istiyorum.
Bunu da kendim halledicem, yani umarım, sanırım, galiba jdjsk
Allah herkesin gönlüne göre versin kime ne nasib ettiyse inşAllah istedikleri şeylere kavuşurlar
Başka da bir şey demiyorum çok şükür Allahımız var o bize yeterli
bize giren bu kafa
Ümit etmeyi bıraktım. Böyle bomboş devam ediyorum iyi şeyler olursa ekstra mutluluk oluyor kötü şeyler olursa zaten bir beklentim yoktu normal diyip geçiyorum. En azından hayal kırıklığım olmuyor😅
Cevap
16Cevap
Hayır umudum yok
Maaşımın düzelmesi konusunda çok umutluyum 😂 tutunacak son dalım
Akışa bırakmak bazen en güzeli oluyor sanırım.. Olacak olan varsa insan önünde duramıyor.. Keyifli geceler..
Takvimleri devirmek bizimkisi sadece:sembolik.
Hiçbir şey değişmiyor. Birileri bir şey yapmadan hiçbir şey olmaz..
E yıllarca iyi dilekte bulunup bulunup daha beterini yaşadık. Allah daha beterinden korusun diyerek giricem bu seneye😂
Ümidimi hiç bir zaman yitirmem ☺️ her zaman umut vardır bence, iyi düşünmek lazım ki iyi olsun 😄✌🏼
Yok ya altı üstü rakamlar değişiyor değişen hiçbir şey olmuyor belki seçimlerden sonra bir şeyler olabilir
Böyle gelmiş böyle gider diye düşünüyorum 😐
Hiç bir şey için umudum filan yok. Yaşıyoruz işte
Umut her zaman olmalı umutsuz insan olmaz.
Aşkı bu yıl bulacağım diye hep ümitlenirdim, olmadı. Umudumu yeni yıla bağladım.
Var, olmak zorunda. Diger turlu ayakta durulmaz.
Her şey zaman geçtikçe kötüye gidiyor ümidim yok.
Hayır yok çünkü yeni yıl değil, bir şey düzelecekse onu ben düzeltebilirim sadece
Detay🙄😡
Benim kendimden bile ümidim yokken yeni yıldan cıks hiç yok
Kendim için çok ümidim var bir şeylerin yoluna gireceğine dair
asgari ucretin 50 bin tl nin üzerine çıkması 🤦🏻♀️ umudum insallah 😂
Hiçbir şey olmazsa bile bir şeyler olur inşallah maşallah
Bu siyasetçilerle kaç yılbaşı geçerse geçsin bir şey değişeceğine dair umıdum yok
Bugün yine yeniden yeni hayaller kurduk
bakalım yeni yılda kimler yıkıcak 😅
hiçbir zaman gerçekleşmeyen, suya yazı yazmak kadar lüzumsuz istekler topluluğudur.
Nedense 2023'ün güzel geçeceği inancı var Allah hayırlısını nasip etsin
Yani umarım bu pahalılık düzelir de insanlar bir nefes alır.
Düzeleceğine ümidim yok hatta daha da kötüye gidecek
Herkes her şey değişiyor, en değişmem diyen bile... Ama biz hâlâ aynıyız...
Canercim hayırlısıyla seçimlerde baştakine yolu verirsek bir şeyler düzelicek umudu olur bizde
Bazı şeyler için Umutlarım var🙏🙏
Hevesimiz tabiki var, herkes hevesim yok diyor da bakma. Ümidi hevesi olmadan yaşayabilir mi bir insan? Mümkün değil...
🤣🤣 değerli kader arkadaşlarım bu senede ölmedik çok şükür yaşadık mı bilinmez 😂
Hayır yok, zaten şu an hayatım olması gereken kadar düzenli, düzelmesini umduğum bir şey yok.
Daha kotu ne olabilir dedigim zaman daha da kotusu geliyor ben de akisina biraktim
Düzelmesini beklediğim bir şey yokta, hayallerinin gerçekleşmesini bekliyorum sadece..
İnsallah hayatım adına mucize diliyorum..
selam adminsiniz sanirim ya birsey sorucam sayfamda biri ahlaksizca birsey yazmis tanimiyorum gizli kendisi engelledim ama yazdigi o igrenc sey duruyo nasil kaldirabilirim gormek istemiyorum hoslanmam õyle seylerden de oyuzden ha bide boyle insanlarin direk hesabini kapatsaniz mutlu olurum terbiyesizlik resmen..
Sagda uc nokta vardi sikayet et engelle ve bunu gormek istemiyorum ben once sikayet ettim. ardindan engelledim sonra bunu gormek istemiyoruma bastim gitmedi adamin pis yazisi
Belden asagi mahremiyetle ilgili neyse sagolun genede engelledim zaten hani yazisida gitseydi iyi olurdu ilk defa boyle birsey geldi basima terbiyesiz adam ya rezill neyse tesekkur ederim tekrardan
Canimi hadi ordan neyse saol bu arada yukardaki yazilarimda bozukluk olmus silersen sevinirim klavyem bozuk offf yazim hatasi oluyo
Her sene öyle ümit ediyoruz ama daha kötü ye gidiyor o yüzden pek birsey demek istemiyorum
Yeni yıla kolu kırık bir şekilde gireceğim icin pekte beklentim yok
Ümidim var evet..
her şey çok güzel olacak
Evet, var.. 😇
Bu sene umudum war
Var o ümidi hiç yitirmedim.
Var. Bir umuttur yaşamak.
Hiç ümidim yok ölümümden başka
Her şey çok güzel olucak
İnşallah düzelir diyelim
Umudum kalmadı.
Hayır Yok ne yazık ki.
Psikolojim düzelse yeter
Gelen gideni aratiyor
Ümidim Allah CC... 💜
Evet var umutsuz yaşanmıyor...
Artık yok
hayır yok
Yokkk
Hayır yok
Yok.
Yok hiç
Umut hayatın lokomotifidir
Hiç yok
Zannetmiyorum
Var var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?