23 yaşımdayım ve babam bana tokat atıp dövmek istedi?

Merhaba arkadaşlar. Sevdiğim bir çocuk var, benden 1 saat uzaklıkta oturuyor. Babama bahsettim, pozitif yaklaştı ama annemse hiç istemiyor. Babam zamanla annemin sözüne gelip bana "ortak yerde oturursanız olur" diyor. Şimdiki oturduğumuz yerde bu cidden zor bir şey, hem bana hem ona. Babama ilk tamam sunarım bu fikri dedim, çocuk bana olmaz istemiyorum şu sebeplerden dolayı dedi. O gitti kendi ailesine sordu. Kimse bana "sen ne istiyorsun" diye sormadı. Babam o kadar önemsemiyor yani benim düşüncemi. Annem de aynı şekilde. Sonuç olarak ben de istemedim babamın (annemin) istediğini. Karşıdakiler de istemedi. Evde olaylar çıktı babam zaten kaç kez üstüme yürüdü ondan bahsetmeme gerek bile yok. Bu arada babamın bazen gözü döner bi hallere girer. Unutmayın bu detayı sonra devamını anlatcam. İşte olaylar çıktı annem babam beni aldı karşısına babam yine şovunu yaptı namusunu zedeliğimden bahsediyor bana gancık şerefsiz diyor neler nelermişim yani. Oysa ki ben hem annemin ve babamın derdini stresini çekiyorum hem de karşı tarafın. Bana asla feride sen ne istiyorsun diye sorulmuyor bu arada. Ben kendim bahsettim ama babama kaç kez, kabul etmedi onlara uyduğumu ve bu yüzden bir gancık olduğumu söyledi. Annemin tabi gıkı çıkmıyor. Ondan iyisi yok tabi babamdan destek alıyor. Bu olayın sonucu babam gelsinler istesinler hemen evlen defol diyor. Benim ellerim bacaklarım titremekten nefes alamamaktan konuşamıyorum. Ayrılacağımdan bahsediyorum, kabul etmiyorlar şımarık olduğumdan bahsediyorlar. Her neyse. Babam bi kaç gün sonra gelmiyorlar mı napcaz şimdi diye sordu. Gittim çocuğa anlattım babası babamla görüştü bi kaç gün sonra. Bi hafta sonra annesi de annemi aramış gelelim diye. Annem bana bugün diyor ki misafirin var pazar günü hazırlığını temizliğini yap. Ben bi fıttırdım. Tartıştık, bana tokat attı. Babam geldi olayı anlattık keşke daha sert vursaydın diyor. Yemin ederim tencere kapak. Ardından babamla baya tartıştım. Susmadım bu sefer. Korkmamaya çalıştım. Sonuç olarak babam üstüme yürüdü, yeter yaklaşma bana dedim. Annem geldi tutuyor babamı. Baba denen adam bana yine gancık demeye başladı. Yine fıttırdım. Bana gancık diyemezsin dedim. Bana ne şerefsiz ne gancık ne hayvan ne de sinsi diyebilirsin dedim. Adam tabi çıldırdı ben babayım triplerine girdi istediğimi yaparım ederim. Sonuç olarak yedim tokadı HDJSJJ kaçtım elinden baktım arkamdan geliyo ablam ve anne denen kadın tutuyo yine kaçtım arkama baktım hala geliyo ben de kaçıyorum malım galiba. Korkmamak istedim ama korktum ki kaçtım. Böyle bi babaya ve anneye 'baba' ve 'anne' kelimeleri yakışır mı. Baba ama artık babam değil. Anne ama artık annem değil. Ben napmalıyım bu durumda. Ablamla kafayı yemek üzereyiz. Yan yana yatıp ağlıyoruz sürekli. Çıldırcam. Napmalıyım lütfen söyleyin.
23 yaşımdayım ve babam bana tokat atıp dövmek istedi?
Cevapla