Kışın neyini seviyormuşuz biz ya 🙄?

bu sene artık kışı sevmemeye başladım. bu ne her yer kapalı İstanbul'da. eve hava girmiyor, güneş girmiyor, dışardaki hava buzdolabı, çok ciddi güneş alan evim kapkaranlık, dışarı çıksan keyfi yok. bir taraftan da hastasın.. ben artık güney insanı olmaya karar verdim. çekemiyorum bu havaları. 😰

Güncellemeler
+1 yıl
yine geçen seneki gibi marta kadar kar yağarsa yandk
Kışın neyini seviyormuşuz biz ya 🙄?
Cevapla