Evimiz aşırı kücük bu sekilde ayıp mı olurrr yardimmm?

Merhaba kız istemem ve sözüm olcak. İkisi birlikte olacağı için mecburen kalabalık olucaz. Erkek arkadaşımın ve benim çekirdek ailem kalabalık ve evimiz çoook küçük ama gerçekten küçük yani salonda 6 kişi sıkış pıkış anca oturur. Holl felan de yok evde eski evleri bilirsiniz yapı tarzı o şekilde. Kalabalık olacağımız için kız isteme ve söz ablamın evinde olsa onun evi rahat alır hepimizi 2 salonu felan var. Daha sonra da erkek arkadaşımı annesi ve babasını bizim kendi evimize yemeğe çağırsam olur mu?

Evimiz aşırı kücük bu sekilde ayıp mı olurrr yardimmm?
Cevapla