Evimiz kaynanamın üstüne yapıldı ilerde sorun olur mu?

Merhaba 5 aydır nişanlıyız. 2 aya düğünümüz var. Ailelerimiz bize ev aldı. 3 te 1 lik kısmını benim ailem karşıladı. Ailem karşılarkende evi oğlunuzun üstüne yaparsınız demişlerdi. Ancak nişanlımın annesinin üstüne yapıldı. Aramızda herhangi bir problem yok ama annem bunu duyunca çıldırdı neden böyle bişey yapıldı diye. Ben pek önemsemedim bi evin 2 oğlundan biri. Kendi oğluna ihanet edecek değil ya da burası benim evim naraları atacakta değil. Ama ilerde sorun olur mu sorusuda aklıma takılmadan durmuyor tabiki.

Evimiz kaynanamın üstüne yapıldı ilerde sorun olur mu?
Cevapla