Kafası açık olup daha edepli giyinen o kadar kadın var ki, baş kapatmak bir marifet değil bence.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
hayır onlar saç ektirdiler ve sera etkisi yapıyorlar.
😄 O nasıl bir bakış açısı?
Allah ile bireyin ilişkisine hiç kimse karışamaz.
Marifet diyeni gören olmadı, Gereksiz konu.
Din ile bağlı olan kişi zaten yüzünden ve gözünden belli oluyor o güzellik cidden vuruyor, Dinine bağlı insanların yüzü bebek cildi kadar güzel oluyor.
Doğru
Üstü şişhane altı kerhane gibi oluyor onlar
Sağane la
Sen de onlardansın sanırım.
Bak kardeşim ya da bakma boş ver
Ben bakıyorum demiyorum amaç ne?
Dindar sanıyorsun, ama çoğunda namaz, abdest yok buna eminim. Herkes için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın.
Şu televizyona çıkan, bütün köyü ayartan kız mesela görsen ne kadar imanlı dersin.
Demem ben kimseye inan ki çoğu taharet almıyor bilmiyor muyuz sanki. Ama kapalı olmakla açık olmak bana göre aynı şey.
Din istismarı, doğru bulmuyorum.
Bunlar müslümansa ben müslüman değilim diyesi geliyor insanın.
Açıklar da müslüman olan var ki zatenherkesin tanrısıbir değil
EE YANI?
Soruya cevabın bu olmamalı.
SORU YOK ORTADA HEM SANAMI SORCAM NE DIYECECGIMI DANGALAK
Üslup o kadar güzel bir şey ki... Sana da tavsiye ederim.
hakedene yansitilir uslüp kendimi anlatma gibi bir cabamn olmadi en azindan ömrüm boyunca...
Yanlış üslup doğru sözün celladıdır.
Böyle devam edersen anlamak hatta dinlemek isteyecek birini bulamazsın zaten.
anlamak hatta dinlemek isteyecek biri? Benim öyle bir derdim yok. sadece kendim. umrumda degil kimse
yok söyle yaparsan bu olur yok bunu yaparsan su olur cok biliyorsunuz hepiniz degil mi herkes bir halt biliyor boş ver gidin mal mal cekismelerden de
adada yasiycam ulasamayin bana ins
Peki. Hayatında başarılar.
basari ne mk basariymis
tarzanin yerinde olmayi cok arzulamaya basladim
medeniyetinize de kurdugunuz sisteme de nefret ediyorum
Bence sen bir psikoloğa görünsen iyi edersin.
herkeste vardir böyle yönler bilerek bunu yansitmak istedim sadece basit birsey istesem beklenileni de koyabilirdim hem
Tavsiyelerin icin tesekkür ederim ama ne oldugu belli olmyan insanlarin tavsiyelerini almiyorum ben bundan sonra.
Belli ki bir derdin var tek sebebi bu. Herkeste böyle bir yön yok.
sinirimi geciyor bana karisma cüretinde bulunuyorlar tuhaf bir sekilde
herkesin bir derdi var senin olaylari algilama ve yorumlama bicimin böyle diye dediklerinin dogru oldugu anlamina gelmez bu 1 diger ikincisi kendinizle ugrasmak düsünmek disinda herkes birbine saldirmakla mesgul galiba sizene kardesim sizene herkes birbirinden nasipleniyor tamam okay beni niye kendimle bas basa birakmazsiniz ki adam gelmis diyor ki yok iste niye bunu böyle yapiyormusum sanane mk benim keyfim uzak durmak istiyor ondan zevk aliyorum bende
Kimse kimseye karışamaz, karışıyorsa da o onun hatası. Başkalarının lafıyla kendini üzme, hayat çok kısa, üzülmeye değmez.
ters günümdeyim zevkine diyorum bunlari kavga edecek birisi olsaydi oraya yazardim da aslinda yok sjndlsjkdjklasjdkljsalk odamda bile yalniz birakmiyorlar mk insanlari salin beni yeter da yeter yeter olm
Sana karışmak gibi bir düşüncem olmadı. Kimseye karışmadım, karışamam. Fikirlerim sadece tavsiye niteliğinde, alıp değerlendirmek isteyen değerlendirir, istemeyenin bir kulağından girsin öbüründen çıksın.
niye hala bu kadar sakinsin babam gibi konusuyor 40 yasinda falan olmalisin
Gerçekten normal değilsin. Hem yalnız kalmak istiyorsun hem de kavga edecek adam arıyorsun. 😂
normal ne? senin normal saydigin sey benim icin anormal belki evet cünkü yalniz birakmadiklari icin sayip sövüyorum hayat beni yalniz birakmiyor milletle hasir nesir olamktan nefret ediyorum yok yok yani illa dibime sokuluyorlar ya dibime dibime iyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Hayır 21 yaşımdayım. Sakin ve sabırlıyımdır.
Ayrıca Kimsenin kırılmasını da istemem. Bu hiç tanımadığım belki de hayatım boyunca hiç karşılaşmayacağım bir insan olsa bile. Tıpkı sen gibi yani.
Hepsi bundan ibaret.
so zamanlarda ormanda falan kaybolma hayalleri kuruyorum arasi dursun mk güzel kardeşim
cano
arasin dursunlar
Anlamadım.
insanlarda uzakta yasamak istiyorum cunku beni gaspediyorlar bu yüzde de ormanda kaybolmak gibi bir planim var bir süre arasin dursunlar ne halt yerse yesinler
Lütfen biraz mantıklı kararlar al, sonradan pişman olacağın şeyler yapma.
Kendine iyi bak, iyi akşamlar.
hani uslüp tavsiye falan deyince cildirdim canım canım kurallar var uyulacak bir ton gecen basörtüm siyah diye niye siyah dedi bir... cocu sanane sanane sizin ben duyariniz skm bana bakinca basörtünün rengine takilmis bakis aciniza ben pü
aynen aynen bende ztn cok korkuyordum o insanlari kaybetmekten de ormana kacsam skmde olmaz banane mk ben size baglanmadim ki sizsiz de yasarim mk cocuklari umrumda degilsiniz
keyfim de neyi istiyorsa onu yaparim sisteminize de sokarim
21 yasinda olmak nasil bir his yetskin gibi hissediyor musun
tanisalim , Dünyani merak ediyorum
öyle olsun cevap vermedin ):
Yeni gördüm kusura bakma. 21 yaşında olmak güzel, bunu neden sordun anlamış değilim sen de 22 yaşındasın, ha 21 ha 22 bir fark yok. Gençliğin baharı. Olgunluğun yaşla alâkası yok kültür ve karakter meselesi.
17yim
Neden 22 yazdın o zaman? Belli oluyor, karakterin oturmamış henüz, ergenliğin verdiği çılgınlıklar bunlar hep, geçer zamanla.
Sabret, sabrın sonu selamet. Kimsenin lafıyla kendini heder etme.