Güncellemeler
+1 yıl
kategori yanlis oldu
Güncellemeler
+1 yıl
iyi ki varsiniz iyi ya da kötü olsun , olmasaydiniz ben dagla tasla mi konusacaktim yapayalniz
elestiri ya da saldirma alacak durumda degilim güzel seyler yazin anlayisi empatisi olan insanlar istiyorum bu soruda, egri konusmamak isterdim hem kendim icin hem sizin icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kitap okuma müzik dinleme psikolojik videolar izleme motivasyon videoları izliyorum öyle biraz daha iyi oluyor
İbadet ederek, çünkü bi tek orada huzuru buluyorum.
Sağolasin, Sende iyi ki varsın..
herkese sarilmak istiyorum Şu an duyarlilik seviyem cok yukseldi herkesi anlamak istiyorum
Sakın ha bu sitedekilerine öyle birsey söyleme direk muhabbet başka yerlere kayar. İnsan bazen öyle çok iyimser olabiliyor sonra insanları görünce değmezmiş diyorsun
evet bunu bir kere tecrübe ettim yüzümü cevirmemem gereken yere cevirdim ve denedim dersimi aldim ben Genel insanliga karsi acima vb. duygular hissediyorum sadece anneyim de cocuguma merhamet edip aciyormus gibi birsey
insanlarin icinde yalnizim ben doldurmuyorlar
Çok yumuşak bi yüreğe sahipsin ama çok yanlış bi zamana denk gelmişsin. Çok üzülürsün benden sana tavsiye, çok belli etme bu yanını
Yanlış anlamazsan biraz sohbet edebilir miyiz rızanız olursa
ok
İkimizde 1 xpwriz
Siz yazabiliyor musunuz?
hayir maalesef ,
Nereden konuşabiliriz
konusacak bir sebep yok
Sizde haklısınız, hayırlı geceler
sizede
zorr
empati sahibi biri sukur
dolmaz
bu hasret durmaz..
selam desek
İçimdeki boşluk bi varlıkla dolcak gibi degil
bos ise elbet dolduracak birsey de vardir yoksa bos kavrami olazdi
olmazdi
Neyin doldurcagini bilmiyorum yoksa bilimsel boyutunu bende biliyorum
kendini dinle ben aglayarak cözüyorum yorgunluktan bayilana dek agla iyi geliyor
Ben aglayamiyorum
dene cok iyi geliyor
Bir şişe viski ve birkaç müzik
Neyin bosalttigina bagli
Soru ters duduyor
Buralarla
Genelde oyunlar la
Burdan yazamam yazz