Ptt çalışanın tavrı doğru mu?

Bu sabah ptt ye gittm bi koli kitap göndercektm otobüsten indim sağanak yağmur var kolide ıslanmasın diye hızlı hızlı koştm koliyle bide üstmde çanta mont var şişmanm ben nefes nefese kaldm çalışan şuraya koyun dedi ne var içinde dedi kitap dedm hepsini okudun mu dedi evt dedi formu doldurun dedi hala nefes nefeseym formu doldurdm bekliyom kadın koliyi bantlıyo kadında isterseniz bi yardım edin deei bnde tabi dedm yardm ettm sert tavırla dedi hoşuma gitmedi hiç sizce böyle demesi yanlış dmi

Ptt çalışanın tavrı doğru mu?
Cevapla