Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! 8 ay sonra aynı şehirde yaşadığım ailemle görüştüm normal mi sizce?
Çok üzülüyorum 8 aydır bana vakit ayırmadı 😔şehir dışında benden büyük kardeşim var ona kaç kere gitti görüştü. Ben kaç kere ağladım! Ailemle çözebileceğim bir sorunum vardı ama gelmedi oturmadı bir kafede konuşmaya 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Salla gitsin her doğuran anne değildir
Her doğurtan da baba değildir
Arkadaşlarını seçebilirsin ama aileni seçemezsin
Arkadaşım da yokki şu an hiç, kimseye güvenim kalmadı
Arkadaşın yok diye hiç olmayacak değil ya
Nasıl olur?
Tanışırsın birisiyle çok mu zor
Nereden tanisacagim ki? Okulum yok şu an dershanem de sadece part time işte çalışıyorum birde spor salonuna yazilacagim , şehirde yeniyim sosyal ortamım yok yani kalabalıkta sevmiyorum zaten Max 3 arkadaşım olsa yetiyor bana
Kafeden spor salonundan veya benzeri bir yerden bi arkadaş edinirsin işte
Şansın yaver gitsin tatlım
Kafede nasıl edileceğim ki herkes arkadaşıyla geliyor?
Tatlım kimse sana bakış atmıyor mu arkadaşlık teklif etmiyor mu instagramdan yazmıyor mu
Düzenli arıyorlar mi peki
Hic aramıyorlar ben ararım bir şey söylemek sormak için ondada hemen kapatir ya başkasının bebeğiyle ilgileniyor ya da başka şeylerle geçen gün önemli bir şey söyleyecektim bulaşık yıkıyorum diyip kapattı aramadı mesela😔
Ve siz bu birlikteliğe aile diyor sununız
Artık demiyorum sadece 1 ebeveynimle görüştük o da dışarda 30 dk cık. artık sadece kendimi düşüneceğim zor olacak çok ama kendimi değersiz hissediyorum 😔
Üzücü insanların birbirine bağlı olması gerekirken nedir bu afra tafra. Yanlız üstesinden gelirmisin
Gelir miyim sence? Bı prensim olsa her şey daha kolay olur sanki 😔
Doğru prensi bulmak önemli
Hepsinin aklı cinsellikte bulmak baya zor yani
Yaşınız nedir
Hersey cozulebilir
Ne çözülebilir? ben kendim hallettim 😔kendimi çok değersiz hissediyorum 😔