8 ay sonra aynı şehirde yaşadığım ailemle görüştüm normal mi sizce?

Çok üzülüyorum 8 aydır bana vakit ayırmadı 😔şehir dışında benden büyük kardeşim var ona kaç kere gitti görüştü. Ben kaç kere ağladım! Ailemle çözebileceğim bir sorunum vardı ama gelmedi oturmadı bir kafede konuşmaya 😔

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! 8 ay sonra aynı şehirde yaşadığım ailemle görüştüm normal mi sizce?
8 ay sonra aynı şehirde yaşadığım ailemle görüştüm normal mi sizce?
Cevapla