Üni2. Sınıfım annemin ev işlerinde beklentisi var yaptıklarım yetersiz geliyor parmağımı kırdı yemek vermiyor ne yapmalıyım, detay?

İlk çocuğum 4 kardeşiz

bir küçüğüm 16 yaşında kız diğeri 11 erkek

En küçüğümüz 2 yaşında erkek çok hareketli ve annem babama sürekli şikayette bulunuyor ben bu çocukla yemeği bile zar zor yapıyorum ne bakan var ne yardım eden diye beni kastederek

Babam da bana patlıyor

Okula başlarken önceliğin ev işi olacak (ben zaten sınav zamanları iş vermem) şartıyla yazdırıyoruz dedi annem

Haftalık genel temizlik silip süpürürdüm akşam bulaşıklarını yıkardım bunlar değişmezdi ama yaptığımı da beğenmezdi zaten son bir aydır elim kırık yapmıyorum o yüzden bu saatten sonra da kusura bakmasın artık bıktım bu hayattan

Masanın üstünde kitap olmasına bile tahammülü yok dağınıksın diyerek beni kiler yaptığı küçük bir odaya verdi dolabımı masamı kardeşime verdi. Bana da daha küçük eşyaları ve küçük bir oda verdi ama burası oda olacak gibi değil pencere yok kapalı, yazın hiç durulmuyor

Neyse o aralar tartıştık sonra ben de masayı kullanmam dedim

Bilgisayarı yer masasında kullanıyodum

Bir gün okuldan geldim ben bilgisayarı masaya kaldırdım yerini değişirsen o bilgisayarı alırım dedi

ben de aldım bilgisayarı yer masasında kullanacaktım pcyi gelip aldı götürdü ben de ödevim var diye zorla almaya çalıştım banane ödevinden kırarım bunu dedi kır dedim o esnada tartıştık parmağımı tutup çevirdi ve parmağım kırıldı

Her tartıştığımızda bir hafta falan yemek yemezdim ama şu an bir aydır yemek yiyemiyorum. Yaptığım yemeklerden yemeğe hakkın yok bu zamana kadar yediklerin haram olsun dedi ve bana evde de yemek yaptırmıyor ocak kirlenir diye

Dışardan alacak param yok haftalık 50 tl veriyolar durumları iyi olmasına rağmen

Çalışacaktım yazın. Her istediğin olmuyor mu sanki diye izin verilmedi

Ama şu an karnımı doyuracak param yok

istemek de istemiyorum laf oluyor diye

Geçen babam gelmiş bir şeye dokunmuyosun ev işi yapmıyorsun diyor o elini toparlasın da falan dedi

Ya ne yapabilirim ya parmağım kırılmış kullanamıyorum ki elimi

Ben ne yapacağımı bilmiyorum artık ne yapmalıyım çözüm bulamıyorum

Üni2. Sınıfım annemin ev işlerinde beklentisi var yaptıklarım yetersiz geliyor parmağımı kırdı yemek vermiyor ne yapmalıyım, detay?
Cevapla