İlk çocuğum 4 kardeşiz
bir küçüğüm 16 yaşında kız diğeri 11 erkek
En küçüğümüz 2 yaşında erkek çok hareketli ve annem babama sürekli şikayette bulunuyor ben bu çocukla yemeği bile zar zor yapıyorum ne bakan var ne yardım eden diye beni kastederek
Babam da bana patlıyor
Okula başlarken önceliğin ev işi olacak (ben zaten sınav zamanları iş vermem) şartıyla yazdırıyoruz dedi annem
Haftalık genel temizlik silip süpürürdüm akşam bulaşıklarını yıkardım bunlar değişmezdi ama yaptığımı da beğenmezdi zaten son bir aydır elim kırık yapmıyorum o yüzden bu saatten sonra da kusura bakmasın artık bıktım bu hayattan
Masanın üstünde kitap olmasına bile tahammülü yok dağınıksın diyerek beni kiler yaptığı küçük bir odaya verdi dolabımı masamı kardeşime verdi. Bana da daha küçük eşyaları ve küçük bir oda verdi ama burası oda olacak gibi değil pencere yok kapalı, yazın hiç durulmuyor
Neyse o aralar tartıştık sonra ben de masayı kullanmam dedim
Bilgisayarı yer masasında kullanıyodum
Bir gün okuldan geldim ben bilgisayarı masaya kaldırdım yerini değişirsen o bilgisayarı alırım dedi
ben de aldım bilgisayarı yer masasında kullanacaktım pcyi gelip aldı götürdü ben de ödevim var diye zorla almaya çalıştım banane ödevinden kırarım bunu dedi kır dedim o esnada tartıştık parmağımı tutup çevirdi ve parmağım kırıldı
Her tartıştığımızda bir hafta falan yemek yemezdim ama şu an bir aydır yemek yiyemiyorum. Yaptığım yemeklerden yemeğe hakkın yok bu zamana kadar yediklerin haram olsun dedi ve bana evde de yemek yaptırmıyor ocak kirlenir diye
Dışardan alacak param yok haftalık 50 tl veriyolar durumları iyi olmasına rağmen
Çalışacaktım yazın. Her istediğin olmuyor mu sanki diye izin verilmedi
Ama şu an karnımı doyuracak param yok
istemek de istemiyorum laf oluyor diye
Geçen babam gelmiş bir şeye dokunmuyosun ev işi yapmıyorsun diyor o elini toparlasın da falan dedi
Ya ne yapabilirim ya parmağım kırılmış kullanamıyorum ki elimi
Ben ne yapacağımı bilmiyorum artık ne yapmalıyım çözüm bulamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Allah kolaylık versin onların senin biyolojik ailen olduğundan emin misin?
Evet eminim
Bir anne baba çocuğuna nasıl böyle davranır ya aklım almıyor ne diyebiliriz ki buna
Ben olsam daha falza yanlarında olmazdım bakardım başımın çaresine
Bir başkası anlatsa inanmazdım üvey ailesi falan derdim
Bende öyle düşündüm
Bırakmazlar ki onlara muhtacım tek başıma mümkün değil
Mezun olunca onu düşünüyorum ama
Çünkü şu an okul var çalışma imkanım yok nerde kalıcam nasıl barınıcam
Çok zor
Özel okuldayım okul ücreti var
Kimse kimseye muhtaç değil bu söylediklerim doğru değil ama onların yaptığı hiç doğru değil ben elimden geldiğince sana yardımcı olmak isterim yapabileceğimiz yardımcı olabileceğimiz ne varsa yapmaya hazırız
Biliyorum evet doğru değil ama ben katlanmaya mecburum keşke son senem olsaydı ya da mesleğim olsaydı durmazdım zaten
Kyk bursu ile ilgili bi şey sormuştum babama normal konuştuk. Sonra sen niye burs alacaksın ki dedi ciddi ciddi soruyor bilmiyorum hiç mi farkında değiller. Her şeyin fiyatından şu dönemin zorluğundan haberdarlar ve ona rağmen böyle yani
İletişim kurabilir misin
Yazın çalışayım dedim hanımefendi marketlerde çalışacakmış sanki her istediği olmuyormuş gibi dedi ben anlam veremiyorum. Harcama yapan biri de değilim ki
hergün bunu sormaktan bıkmıyors musun
geçmiş olsun daha ne d, y, m ki?
Sen kimsin
Ne yapacağımı bilmiyorum çünkü artık
tanımıyorum kı seni sorunu daha once de gordum
Hangisiydi
ne bılıyım bır sayfa yazı aklıma nasıl gelebılır kı
Yorum yapmış mıydın
İlk defa bu kadar uzun yazdım
Ben çevreme anlatan biri değilim
En azından burada Farklı insanlara anlatmış oluyorum çözüm bulmaya çalışıyorum gerçi olmuyor o ayrı konu
ilgi manyağısın bence
Aynen kanka tüm dertler bitti ilgi görmek istiyorum
Aksine o ilgi gösterip beni soran insanlara açmıyorum bu konuları ki onlar da üzülmesin
o zaman şimdi abazanlar damlar buraya
Banane onlardan
ilgi manyaklıgını bırak artık
Gider misin sorumdan
gidiyoruz meraklı değilim soruna
İsteyen istediğini sorar cevaplamayıp geçin bu kadar basit
insanı bıktırırsan tabi böyle cevaplar alırsın
Senin dışında sorun eden yok iyi geceler
Yemek vermiyor özel okula nasıl veriyor
Yemek vermeme sebebi maddi değil ki
Yeme hakkın yok diyor
İsterse çöpe gitsin ama yeter ki ben yemeyeyim onun emek verdiği yemekten
Sen ne dedin
Hiçbir şey Yemiyorum
İyide neden sana karşı böyle
Çünkü beklentilerini karşılamıyor yaptıklarım. Ev işi yapmıyosun diyor. Çocuk bakmam gerekmiş ev işlerini daha çok yapmam gerekmiş hoş bi de yaptıklarımı beğense
Benim annemde bana karşı öyle
Bu aştı ama sınırı ne yapabiliriz ki ya
Ben olsam muhatap olmam
Muhattap olmuyorum zaten şu an
Zamanla hatasını anlar
Tam tersi anlamaz babamla da aramı bozdu zaten evde yokmuşum gibi şu an hâlâ suçlu benim ev işi yapmadığım için
Sende ayrı yaşa o zaman
Ekonomik özgürlüğüm yok