Anneme çok düşkünüm, bu yüzden evlenmek istemiyorum?

Annem tüm çoçuklarını evlendirdi bir ben kaldım. Babamla evlendiğinden beri yılları çürüdü. Babam onu çok mutsuz ediyor. Psikolojik ve fiziksel şiddet uyguluyor be bu yüzden ondan nefret ediyorum. Annemin benden benim de ondan başka kimsemiz yok. Evlenip onu babamla bu cehennemde yalnız bırakmak istemiyorum kadın zaten hayatı boyunca çekti ondan. Onu mutlu etmek istiyorum. 58 yaşına geldi artık yüzü biraz gülsün istiyorum ya o kadar üzülüyorum ki yaşadığı hiçbir şeyi haketmedi.. Bu yüzden sevdiğim adamla evliliğimi olabildiğince ertelemek istiyorum. Annemle mutlu vakit geçirip, onu mutlu etmek istiyorum. İyi bir işte çalışıyorum zaten iyi kazanıyorum istediği her şeyi yaşatırım ona. İş işten geçtikten sonra pişman olmak istemiyorum. Sizce yaptığım şey doğru mu yoksa saçmalık mı?

Anneme çok düşkünüm, bu yüzden evlenmek istemiyorum?
Cevapla