Sizce Ne Yapmayalım (Çok Kaygılıyım)?

şimdi burada yazdıklarımı kusucam ilk önce ben okulların açıldığı ilk gün relaxtım ilk hafta bir çocuk bir yerde sus pus otururken bir anda insanlara ve sessiz insanlara sataşmaya başladı sonra bendi sinirlendim çocuğu dövdüm o da 4 gün sonra beni dövdü son günlerdede sınıf değişikliği başvurusu yaptım bu çocuk yüzünden sonra istediğim sınıfa gittim ama portakalın çürük kısmını görmemişim bugün gittim sonra herkes bu kim la falan diye bakıyor sınıfın 1 tane daha canısı varmış şş mavili dedi bende duymamazlıktan geldim kulağının deliğini s. dedi bizim eski sınıftan bizim sınıfa geçen kızda buraya gelmiş oda mutsuzdu sana diyorlar dedi bana gittim yanlarına adımı sordu nereli olduğumu sordu kaç yaşımda olduğumu sordu sonra dayanamayıp dışarı çıktım müdüre gittim yalandan midem ağrıyor anneme arayak falan dedim annemde izin vermedi sonra vallahi dedim bu sefer izin verdi çıktım gittim aga ben napicam simdi eski sınıfıma kurban müdüre tekrar gitsem sınıfımı değiştirmez derki ne ordan oraya der not: nolur çok yardımınıza ihtiyacım var okurken üşenmeyin

Sizce Ne Yapmayalım (Çok Kaygılıyım)?
Cevapla