Ailem böyle. manevi olarak bana bir şey veremeyeceklerini biliyorum ama hep böyle devam etmemeli ne yapabilirim?🥲?

ilkokulda babam tarafından şssdet grmüştüm annemle babamın araları iyi değildi. yani beni çokta sevmiyorlardı hep bakıcılarda büyüdüm. liseye gidiyorum , çok fazla psikolojik şiddet uyguluyorlar derslerimide etkiliyor. hani sürekli yaptıkları şeyleri yüzlerine vuruyorum üste çıkmaya çalışıyorlar. soğuk yaptığımda gönlümü almaya çalışıyorlar 1-2 gün uğraşıyorlar sonra ben ısınamayınca baskıya devam. annemle babam geçen sene ayrıldı ama arkadaş gibi takılıyorlar ben pek doğru bulmuyorum böyle olmasını. hani çok umursamıyorum ama hemen hemen her gün yatmadan önce beddua okuyor annem gerçekten çok kötü hissediyorum... kendimi savunduğumda suçlu oluyorum
Ailem böyle. manevi olarak bana bir şey veremeyeceklerini biliyorum ama hep böyle devam etmemeli ne yapabilirim?🥲?
Cevapla