bir kıza askerlik anılarımı anlatayım dedim direkt rest yedim :)
Ne gerek var? Hiçbir kız askerlik anısından hoşlanmaz.
Kızlar bence merak eder, sever. Bahsedilmeli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bir kıza askerlik anılarımı anlatayım dedim direkt rest yedim :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
son askerlik yapanları dinliyoruz zaten bundan sonra askerlik anısıda duyamıycağız 20 gün yapıp geliyorlar. kitap yazmaya kalksalar önsöz kısmı yarıda kalır :D
:D
Anlatın o sıkıntı değil de abartmamak lazım. Karşınızdaki insan yoo anlat sıkıcı değil dese bile siz uzatmayın o nezaketen öyle diyor %90
Itici degil sevgilim cok sevmis akerlik zamanini arada anlatiyor mutlu oluyor bende mutlu oluyorum dinlerim
Sevdiğim erkek anlatırsa hiç sıkılmadan dinlerim ama diğerlerini umursamam
Hayır, değil. Ben olsam dinlerim sıkılmadan çok komik oluyor sdfsdsdf
Reis erkekler dahi sıkılıyor, kadınlara astroloji, ünlülerin hayatı gibi konuları anlatacaksın
Seve seve dinlerim erkek olsaydım msü okurdum asker olurdum yani bir şekilde
Hayır itici değil aslında tam tersi bence. Hatta her gece bu hikayeleriyle uyuyorum, gurur duyuyorum onunla ❤️
Valla bir kadın sevgilisinin askerlik anısını can kulağı ile dinliyorsa cok cok aşıktır. Aksi halde katlanılır gibi değil
Bir arkadaşım var anlatırken çok hoşuma gidiyor çok eğleniyoruz
Hayır ama bütün erkekler sadece abartmayı seviyor şu askerlik anılarında bilmiyorum ama çok garip
hyr tabikide bence çok güzel olur anlatırsan muhabbet açılır ☺️
Kızlar genelde hoşlanmaz ama ben severim dinlemeyi
Erkeğe anlatmak bile itici
Korede füze adama karşı savaştım deseydin 😅
İlgilendiğim bir erkeğin her anısını dinlerim
hiç bir kız beğenmez
Ben severim ama çoğu kız sevmez.
Benim hoşuma gider
İtici ya