Asker kızına önyargılı yaklaşır mısınız?

asker kızı olduğum durusumdan tavrımdan belli oluyor mudur sizce? arkadaşlarım kendime güvenli durduğumu söylerler.
erkeklere karşı hep mesafemi koruduğum için erkekler istesede bana yaklaşamıyorlar gibime geliyor. ama bunun babamın asker olmasıyla alakası yok kendi kişiliğim yapım böyle. kişiliğimden asla şikayetçi değilim böyle olmayı ben seçtim. kız erkeğin fazla samimiyeti bana ters geliyor.
peki siz asker kızlarına karşı önyargılı yaklaşır mısınız ya da ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
ya bunu merak etmemin nedeni yavşağın biri bugün beni yolumdan çevirdi. kardeşim dediğimde her zaman önünden geçtiğim cafenin bi çalışanı. (günde en az 1-2 kez geçerim) her geçtiğimde içeri falan davet ederdi bu normal bir şey o çalışan ben müşteri babında davet ediyor. ama bugün yolumdan çevirdi “nerelisin” diye sordu. normalde olsa “size ne” der geçerdim. bu seferlik boşluğuma geldi dedim işte “şurda (şehir ismi) doğdum ama farklı yerlerde yaşadım” dedim. o da “nerelerde” dedi
Güncellemeler
+1 yıl
saydım 3-4 şehir. “baban asker mi” dedi
bi an acaba yürüşümden falan mı öyle düşündü diye merak edip sordum “evet nerden bildin” diye “çok gezmişsin” falan dedi. niye böyle bi sohbet etti ki çok saçma
Asker kızına önyargılı yaklaşır mısınız?
Cevapla