Yasak olması o kadar saçma bişey ki bence yani sebebi ne ki yasak.
Yok
Kimse eşit şartlar altında yaşamıyor. Bana kalsa hayatı sevmeyenlerin yapabileceği şey
Yasak olması o kadar saçma bişey ki bence yani sebebi ne ki yasak.
Yok
Kimse eşit şartlar altında yaşamıyor. Bana kalsa hayatı sevmeyenlerin yapabileceği şey
Ülkemizde ötenazinin uygulanması gerektiğini düşünmüyorum çünkü koşulları ne olursa olsun herkesin yaşamaya hakkı olduğuna inanıyorum.
Cevap
4Cevap
Hayattan vazgeçmiş biri için ötenaziye gerek yok. O kendini yaşıyor ölüde yapabilir, intiharda edebilir.
İntihar et. İntihar yasak değil.
Knk duyarcilar ona da şey yapar kötü gibi gösterirler bide
Sana ne? Sen intihar etmişsin ölmüşsün bırak kim ne konuşursa konuşsun
Uygulanmalı
Uygulanmalı
bence de olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?