Başım belada , artık ölmek üzereyim. İbadetlerimi hep aksattim ne yapacağım? Düzelmek için bir dua var mı?

1 ay namaz kılabildim sonra geri bıraktım içimden gelmedi. Kapanmak istedim ama açık halimi daha çok beğeniyorum Allah rızası için kapanmam gerekiyor ama yapamıyorum. Başım bela da devamlı dertler boynuma dolanıyor. Daha dün ilaç içip ölmek istedim. Ne yapabilirim? Etkili bir dua var mı acaba?

Başım belada , artık ölmek üzereyim. İbadetlerimi hep aksattim ne yapacağım? Düzelmek için bir dua var mı?
Cevapla