Hiç kalabalık belediye otobüsü vakaniz oldumu? Ne oldu?

Genelde çok kalabalık oluyor. Herkes dip dipe. Bazen anı frenler illaki olmuştur.

Hiç kalabalık belediye otobüsü vakaniz oldumu? Ne oldu?
Cevapla