Ya sakin bir yer aslında ama gidip gezebilecegin fazla yer yok tarihi yerleri gezersin bir kaç gün bir kaç gün adaları gezersin falan ondan sonra birkaç gün diğer ilçeleri gezsen toplasan 10 gün anca işte sonra insan sıkılıyor ama tabi güzel tarafı çabucak denize ulaşıp sahile ulaşıp oturup alkol alabiliyorsun arkadaşlarınla muhabbet edebiliyorsun falan bu yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ankara ve istediğim bir şey yok
İstanbul dayım ve şu an yüksek biryerde İstanbulu seyretmek daha güzel olurdu değişilmez bir şehir.
bu fikri sevdim
Denemelisin ama yüksek bir yer var mı :D
hangi yakadasn?
Avrupa ya sen
karşıdaym. millet bahçelerine doğru çıkılabilir aslnda. girileme de çevrelerinde küçük de olsa manzaraya karşı köşeler bulunabilir
Üsküdar da var köprünün yanında bildiğim kadarı ile manzarası olan
çok var ya ama sarıyer tarafta da çok var
Sarıyer tarafına gitmedim hiç lakin güzel yerler göyorum netten bir gün gitmek istiyorum
boğazın en güzel manzaraları sarıyer ve beykoz yani kuzey ilçlerinin tepelerinden görülür, bence.
Sen o güzellikleri denedin sanırım
evet ben çok gezdim bu şehri.
Hmm baştan başlasana yanında bende olsam
tabana kuvvet lazım tabii. bu arada yeni misin İstanbul'da
Olsun tabana kuvvette sıkıntı yok :D Yok değilim
istanbuldayım yine İstanbul'da olmak isterim seviyorum istanbulu tarihini manzarasını
İzmir'deyim ve bulunduğum şehirden de memnunum, ama memleketim Konya'da olsaydım da fena olmazdı.
kuşadasındayım ama göcek de yaşamayı istiyorum
denizli, İzmir'de olsaydım güzel olurdu. yurt dışı dersek londra
Komşun olarak ben de İzmir'i çok isterdim :(
Canakkaledeyim İstanbul'da olmak isterim 😂😂
haha sonunda biri çıktı çanakkeleden 😂
Ama burası öyle pek de yaşanabilecek bir şehir değil yani en fazla 1 hafta kalır gidersin sadece gezmelik bir şehir
sakin görünyor fotolarda. düzenli sanki. kafa dinlemelik iyi olabilir. biraz ada havası mı var
Ya sakin bir yer aslında ama gidip gezebilecegin fazla yer yok tarihi yerleri gezersin bir kaç gün bir kaç gün adaları gezersin falan ondan sonra birkaç gün diğer ilçeleri gezsen toplasan 10 gün anca işte sonra insan sıkılıyor ama tabi güzel tarafı çabucak denize ulaşıp sahile ulaşıp oturup alkol alabiliyorsun arkadaşlarınla muhabbet edebiliyorsun falan bu yani
Nerdeyse hiç bir şey yok zaten bu şehirde ne bı bar var doğru düzgün ne bı gidilebilecek düzgün bir avm
şu anlattıklarına bakarsak bana iyi gelecek bir yer, en azındna bir hafta😀
E gel madem bir ara en kötü birkaç gün durur gidersin
istanbuldayim baska biyerde olmak istemezdim
new york?
istemezdim
İstanbul ama amsterdam'da.
Balıkesir deyim şu an İstanbul'da olmak istiyorum
ben de İstanbul'da olmak isterdim. tanııdğım İstanbul'da. çok değişti artk
İstanbul'un ayrı bir yeri var benim için hayatı orada öğrendim
Özellikle KADIKÖY
Çanakelle diye bir yer yok yalnız.
ahh ne zeki insan.
Erzurum köydeyim 40 büyük başla taksimde olmak isterdim parası pulu işi batsın
taksim niye 🙄
Insan görmek hayvanlar içindeyim
yalnız tkasim ful arap
sehir ışıklar hareketliliği lazım irk önemli değil hayvanlardan aşağılık insanlarda var orada
hmm
Nicke bak yarıldım ahahahahhsdhrj
Yarılacak ne var yahu 😎
İstanbuldayım memnunum buradan
Burdayım ve burada olmak isterdim
ne güzel
izmirdeyim ve olduğum şehirden çok memnunum
İstanbul'da yaşıyorum Ankara olabilir
zonguldaktayım
İtalyadayim ama Türkiye de olmak isterdim :/
dalga mı geçiyorsun
Hayır , neden? burada okuyorum
İzmir, memnunum
Gebzedeyim memnunum
Gebze o kadar iyi ya
Hadi buluşalım çay içelim dksls
Çanakkalede mi
İstanbuldayım yazıp nasıl çanakkalede olabilyosun dksls
ahaha
Buluşuyoz mu dksls
Nirde mesela
Nereye yakınsın bilmiyorumki, bence bunu dm den konuşalım, sevmiyosun ama bazen gerekiyor xkslls
kader utansn
Neyse istemiyosun sanırım
Olmak istemem
var olmk mı
Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu