İzmir de yaşıyorum Karşıyaka ama bir ayağım çeşme de tatil anlmaında sorun yaşamıorum lakin karadenize hiç gitmedim ferna merak ediyorum oraya gitmek isterdim
O kimlikler geri alınır yeter ki hükümet değişsin öyle güzel alırlar ki hepsini... Kazanalım güzel şeyler olacak a*ap sevici akepelilerle birlikte gidecekler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
İzmir de yaşıyorum Karşıyaka ama bir ayağım çeşme de tatil anlmaında sorun yaşamıorum lakin karadenize hiç gitmedim ferna merak ediyorum oraya gitmek isterdim
karadenizde rizeye gittim. yaylaları muazzam
işte gidip gezmem gerekiyor çok istiyorum
Adana da yasiyorum , bende ne bilim kafama gore iste gezmek isterim
adana dışı yani
Evet , fethiye ye kadar gezdim kiyi seridini cok guzel ama artik otarafa degilde doguya gitmek istiyorum doguyu ve karadeniz tarafini gezmek istiyorum
hadi nasip olur unarım hepimize
Insallah , gecen ay istanbuldaydim 1 hafta iyiydi kalabalik ti tam o havalar guzellesti ya o zaman ordaydim iyi gecti
ne güzel. değişiklik olmuştur. nerelerini gezdin
Eminonu nu sonra istiklal taksim galata kulesi vapur seferi yaptim
Bir onceki gelisimde minyaturpark miydi oraya gittim vapur , marmaray , trenvay bindim baya guzel oldu
İzmir deyim sehir degisikligi degil sadece ilce degisikligi yapmak isterdim. kemalpasada calisiyorim cesmede calismak isterdim
Kıbrıs’tayım ama İstanbul’da olmak isterdim şu an
kıbrıslı mısın yoksa iş için filan mı
Kıbrıs türküyüm
anladım. İstanbula hiç gelmediysen artk eskisi gibi değl bilesin
Neden?
ha arapistan ha bura
o kadar çok mu ya
sadece arapça tabelaların olduğj semtler bile var
Oh Shit! İlk defa duydum senden
İstanbul ama gitmek istiyorum bazen yakında Türk kalmayacak zaten akepeliler sayesinde
o konuya hiç girme yaram derin ☹️ fatih beyoğlu zaten gitti
Geri alacaz bunun için de seçimi kazanmak lazım milletin sabriyla oynuyorlar sonları iyi değil
çoğu vatandaş oldu
O kimlikler geri alınır yeter ki hükümet değişsin öyle güzel alırlar ki hepsini... Kazanalım güzel şeyler olacak a*ap sevici akepelilerle birlikte gidecekler
Ben de İstanbul da yaşıyorum ama memleketim Nevşehir gibi doğal güzellikleri olan bir şehir nadir ve eşsiz.
İstanbuldayım trabzona gidip gezmek görmek isterdim
karadeniz güzel
ben de çok isterdim kapadokya'da olmayı
ama çok uçmuştur fiyatlar turistler yüzünden.
balona binip bizim uçmamız lazımdı, fiyatların değil
turistler ve gurbetçiler için bedava kalyor o fiyatlar
Şu an balonla kalkmak 50 bin tl olmustur
ist neresindesin alayım seni boğaz turu yapalım
Kartaldayım ama İstanbuldan az uzaklaşmak lazm artk ya. Pandemiden beridir hep burdayız
atla gel Eminönü de
eminönüne bir de 😂 en bıktığım yer. sen orada mı yaşyorsn hayret Türk pek yoktur oralarda :)
ben Fatih Karagümrükteyim
deniz havası aliriz gerci ksrtalda sahile inersin ama nasil oralar bilmem
tanrı sabır versin 😀
nesen ki🎷🐜🤛🏻🎷
Eskişehir'de yaşıyorum, İzmir'e gitmek isterdim.
İzmirdeyim başkanyerde olmak istemezdim
Antalyadayim ama yurt disinda olmak isterdim
antep ama gönlüm muğlada hep
muğlada deniz var tabi
gönlüm denizden yana
ben de isterim. antalya mesela
hayaller hayatlar işte
Fethiye
iki soru sordum hangisinin cevabı bu
😂😂 farketmemişim. Kütahya'da yaşıyorum.
Balikesir deyim ama İzmir'de yasamak isterdim..