😂😂 annemde bizi terlikle 🤣 döverdi genelde anne dayağı gibisi yok valla insan dışarıda aynı lezzeti bulamıyor 🤣🤣 ben birtek maşanın tadını bilmiyorum 😂 onun tadı nasıldı acaba 😂😂
🤣🤣 anne dayağı gibisi yok valla insan dışarıda aynı lezzeti bulamıyor 🤣🤣 ben de maşa hariç hepsinin tadını biliyorum 🤣 bir maşanın tadına bakmadım onun tadı nasıldı acaba 😂😂😂
Aynen 🤗🤣 birde sıra dayağı vardı birisi konuşur ya da hata yaptığı zaman bütün sınıf sıra dayağına çekilirdi milletin yanlışının cezasını biz çekerdik birde sesimiz de çıkmaz di 🤣🤣 parmağımizi uzatır beklerdik 😂 duygulandım leyn kıyamam bize 😂
Hahaha doğru ya tek tek vururdu halbuki öyle bir dünya yok yani hayırdır hoca? Aklımız yokki o zamanlar karşı çıkalım 😂 askerde öyle hala mesela 1 kişinin hatasını 300 kişinin çektiğide oluyordu smkxk
Aynen öyle birde saf gibi beklerdik sıramızı 😂 bence hiç adil değilmiş bu ben niye başkasının hatasının cezasını çekiyordum ki kim suçluysa o çeksin ama öyle degilmi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ben biliyorum
😂😂 en çok hangisini yedin barış
Saymadım abla :D :D
Bende maşa hariç hepsinin tadını çok iyi biliyorum 😂😂
En İyisi Terlik Oda Tabi Anne Atıyorsa Güdümlü Oluyor Tam İsabet Hiç Şaşmaz :) <3
Aynen öyle 🤣🤣 annelerimiz okkalı isabet edip hedefi iyi tutturuyolardı ,😂😂 anneler iyi ki varlar 🙏🙏
Aynen öyle iyi ki varlar 😇😇😊😊
Bunu terbiye aracı olarak görmek, pek bir manidar.
Çok dayak yedim ama ailemden şiddet görmedim.
Annem yetişemediği yerde taş atıyırdu:) Kulakları çınlasın
Rabbim eksikligini göstermesin inşallah 🤗 anneler iyi ki varlar 🙏🙏
Aminn seninde annen hep yanında olsun.
Amin gülüm insallah cümlemizin 🙏
Terlik hariç, diğer ikisini gayet iyi bilirim :D
Hele o maşa yok mu...
😂😂 bende maşanın tadını bilmiyorum 😂 onun tadı nasıldı acaba 😂😂
Valla , zınnnn diye ötüyor popoya vurunca :D:D
🤣🤣🤣 ozaman yemediğim iyi olmuş 🤣🤣
Anne dayağı yemedim hiç. Ama demir çubuğun tadını bilirim
Eski kuşak olmama rağmen çok şükür ben de hiç bilmiyorum tadını
Çalı süpürgesi takunya ve maşa😄Z kuşağı bilemez😄😄
😂😂 aynen " Z " kuşağı bunlarin tadını asla bilemiyecek 😂🤣
Ben cok iyi biliyorum o terbiyeleri annem az beni onlarla terbi etmedi yaramazlik yapinca
😂😂 ee demekki haketmişsin annenin vurduğu yerde gül biter anneler iyi ki varlar 🙏🙏
Rahmetli kardeşimle yaramazlik yaptimiz zaman ya terlik ya supurgeyle doverdi
😂😂 annemde bizi terlikle 🤣 döverdi genelde anne dayağı gibisi yok valla insan dışarıda aynı lezzeti bulamıyor 🤣🤣 ben birtek maşanın tadını bilmiyorum 😂 onun tadı nasıldı acaba 😂😂
Aynen bende masayla hic dayak yemedim annemden yaramazlık yaptim zaman terlikle ve süpürgeyle doverdi
Annenin vurduğu yerde gül biter anneler iyi ki varlar 🙏🙏
Aynen vurdu yerde mor guller acıyodu annemin 😀😀😀
Terlik ve süpürge evet ama maşa yemedim hiç şükür😂
🤣🤣 aynen bende hiç maşa yemedim onun tadı nasıldı acaba 😂😂
Oklava göremedim. Eksik liste olmuş.
😂😂 aynen oklavayi unuttuk 🤣 ama ben süpürgeyle terliğin tadını biliyorum 🤣 maşa hiç yemedim onun tadı nasıldı 😂😂
Anne dayağı gibisi yok valla insan dışarıda aynı lezzeti bulamıyor 🤣🤣
Çok acı çok 🤭
Çocuk olsam da her gün yesem o dayağı 🤭
Ozaman yemediğim iyi olmuş 🤣 aynen öyle anneler iyi ki varlar 🙏🙏
Soba maşası değil mi o, suç aleti yav. 😂
Üçü bir arada muhteşem
Hiçbirinin tadını bilmiyorum.
Vay be nostalji yasadim he😂
alemsin harbi :D
Anne silahli kuvvetleri teçhizatları
Tadını bilmiyorum şükür 🤣
Hiç birini tecrübe etmedim
Hepsini yedik şükür
🤣🤣 anne dayağı gibisi yok valla insan dışarıda aynı lezzeti bulamıyor 🤣🤣 ben de maşa hariç hepsinin tadını biliyorum 🤣 bir maşanın tadına bakmadım onun tadı nasıldı acaba 😂😂😂
Maşa en kötüsü sjsjsjs 2tane terlik acısını düşün öyle bişey.
🤣🤣🤣 ozaman yemediğim iyi olmuş 🤣 maşadan soğudum şu an 😂
Hahahah😅😅
🤣🤣
Vurun kafasına
🤣🤣
😂😂😂 az yemedik
🤣🤣 en çok hangisinin tadını biliyorsun peki
terlik 😂😂
🤣🤣 ya kıyamam sana oda çok acıtır şrank diye ses çıkar eski terlikler zaten plastik di 🤣
🤣🤣
🤣🤣 gülme 🤣
Çok az kişi
Cetvel nerede?
🤣🤣 cetveli genelde okulda yerdik büyük tahta cetvel 😂
Oda baya terbiye etti ama :D
Etmeme gibi bir sansimiz varmıydı parmaklarımızı hissetmezdik 🤣🤣 birde parmak uçlarına doğru şrank diye cetveli yiyince aklımız başımıza gelirdi 😂😂
çok sert bir acısı vardı ya gerçekten tarifi bile can yakıyor
Aynen 🤗🤣 birde sıra dayağı vardı birisi konuşur ya da hata yaptığı zaman bütün sınıf sıra dayağına çekilirdi milletin yanlışının cezasını biz çekerdik birde sesimiz de çıkmaz di 🤣🤣 parmağımizi uzatır beklerdik 😂 duygulandım leyn kıyamam bize 😂
Hahaha doğru ya tek tek vururdu halbuki öyle bir dünya yok yani hayırdır hoca? Aklımız yokki o zamanlar karşı çıkalım 😂 askerde öyle hala mesela 1 kişinin hatasını 300 kişinin çektiğide oluyordu smkxk
Aynen öyle birde saf gibi beklerdik sıramızı 😂 bence hiç adil değilmiş bu ben niye başkasının hatasının cezasını çekiyordum ki kim suçluysa o çeksin ama öyle degilmi
Öyle tabiki ama işte askerde mecbur uyuyorsun, okulda çocuk aklıyla uyuyorduk haha şuanki aklımla o dayak sırasında olsam atar gider yapardım dskdsk
Haklısın benim canımı dayak değilde o adaletsizlik daha çok canımı acıtır
Bizim zamanımizda öğretmene atar gider yapma gibi bir şey yoktuki öğretmen ne diyorsa biz ona uyardık
Şuanki aklımla o zamanlara geri dönseydim yapardım diyorum kakxsk
😂😂 deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂
Ağzına minyon sürerim demen lazımdı mjajsjs
😂😂 birazdaha konuşursan ağzının üstüne terlik geliyor ama 😂😂
36 numaraysa ağzıma gelebilir 😂jajsjsdj
Aynen 36 numara 😂😂
Tamam olur olur yeriz yeriz jajsja
😂😂 tamam pikiii 😄
Senin 36 mı harbi kskdk
Harbiden 36 giyiyorum
Sen terliği bırak kendi ayağınla vur ağzıma kskcks
Sen benim profilde hiç resmimi gormedinmi sürekli profil resmi koyuyorum aslinda
Nasıl pp o
Gizliden çıkim mi at bakim
Niye sen kendini gizledinki hınzır şeyyy seni 🤣🤣
Hihihi takip ettim yaz bakalım mskz
Profile bakabilirsin hınzır şeyyy seni 🤣🤣
Baktım taş gibi hatunsun kskxks yaz yaz 🤣
Teşekkür ederim 🙏
Yazmaıcaymış🥺
Burdan konuşuyoruz iste yeterli bence 🤗
İstanbuldamı oturuyorsun
Evet gülüm
Buluşalım kahve içelim sonra yemek ısmarlim sana yemekten sonrada tatlı niyetine seni yiyim olmazmı ksdkf
Olmazzzz 😂
Olur ya olsun seni arabada yicem düşünsene arka koltukta 😛 ennnn fazla sevisiyizz düzenli hemdee