Arkadaşlar online tanıştığım bir arkadaşım var her şeyimi onunla paylaşıyorum çok samimi olduk sizce bu doğru mu?

İnsanın online, hiç görmediği birine 0 dan her şeyini anlatması yakınlık kurması doğru mu
Arkadaşlar online tanıştığım bir arkadaşım var her şeyimi onunla paylaşıyorum çok samimi olduk sizce bu doğru mu?
Cevapla