Renkli gözlülerin boş konuşmaları çok saçma değil mi?

Renkli gözlü olmak çok zor, güneş gözlüğü olmadan dışarı çıkamıyorum, gözlerim çabuk bozuluyor yazmışlar, sanki kahve gözlüler güneş gözlüğü olmadan rahat rahat güneşe bakıyor, gözleri hiç bozulmuyor ne saçmalık ayq😛

Sana iltifat ediyorlar gözler güzel diye verdiğin cevaplara bak yok çabuk bozuluyor bilmem ne …

Renkli gözlülerin boş konuşmaları çok saçma değil mi?
Cevapla