Bu hayatta her şey sadece yatak mi bu kadar mı düştük?

Gerçekten çok üzülüyorum artık haddini aştı bu toplum, evlisin evli kadının var evde, erkeğin var evde niye her iki cinsin gözüde dışarda, soguduysan hiçbir bahaneyle siginma defol niye aldatiyorsun ki hicmi kendi medeniyetimizi tanımadık bu kadar mı sahip çıkamaz hale geldik bizler ya çok kötü durum çok. Ayrilcaksan evlenme ben şuna emininki iki tarafta istese yemin ederim birbirlerini düzeltir yola devam ederler. Ben soğudum olmuyo yurumuyo laflarına 25 yıllık hayatımda tek saniye bile inanmadım inanmamda, çünkü asıl mesele daha farklı insanları tatmak 5 dakikalik sevk uğruna çok iğrenç insanlar olmaya başladık haddimizi fazlasıyla aştık artık. Yokki lan ben sonuna kadar ne olursa olsun canım la başımla severim feda olsun diyen. var mı?
Bu hayatta her şey sadece yatak mi bu kadar mı düştük?
Cevapla