Arapları Ne Yaparsam Yapayım Sevemiyorum. Benim Gibi Olan Var Mı?

Cidden olmuyor. Yani elbette iyi olanları falan da var elbette onların ama ben sevemiyorum. Sorun müslümanlık şu bu değil ki bende müslümanım zaten o ayrı konu ama elimde değil. Mesela siyahi afrikalı da tanıdığım var bir sürü ama geneli gayet güzel düzgün insanlar. Tabi genel olarak ne kadar Suriyeli falan tanıdıysam geneli fırlama kafası anca yanlış şeylere çalışan tiplerdi ve zaten yaşayış şekilleri de zaten hoşuma gitmiyor işte.

Arapları Ne Yaparsam Yapayım Sevemiyorum. Benim Gibi Olan Var Mı?
Cevapla