Üniversite de takıldığım 2-3 arkadaş var. Bunların birinin doğum günü.
Doğum günü kutlamış whatsap durumda gördüm sordum bende niye beni çağırmadınız kanka dedi senin hediye alacak durumun yoktur ondan şey etmedik dediler.
Sonra dusundum bunlar her gittiği yerlere bensiz gidiyor ama not istemeye gelince ya da anlamadigi konu olunca yanıma sıvışıyorlar ben fazla safım heralde.
O kadar kırıldım ki anlatamam.
Doğum günü kutlamış whatsap durumda gördüm sordum bende niye beni çağırmadınız kanka dedi senin hediye alacak durumun yoktur ondan şey etmedik dediler.
Sonra dusundum bunlar her gittiği yerlere bensiz gidiyor ama not istemeye gelince ya da anlamadigi konu olunca yanıma sıvışıyorlar ben fazla safım heralde.
O kadar kırıldım ki anlatamam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer