Arkadaşlarım doğum günü kutlamış çağırmadılar. Sorunca da "kanka senin hediye alacak paran yoktur" dediler. Böyle arkadaş mı olur?

Üniversite de takıldığım 2-3 arkadaş var. Bunların birinin doğum günü.
Doğum günü kutlamış whatsap durumda gördüm sordum bende niye beni çağırmadınız kanka dedi senin hediye alacak durumun yoktur ondan şey etmedik dediler.
Sonra dusundum bunlar her gittiği yerlere bensiz gidiyor ama not istemeye gelince ya da anlamadigi konu olunca yanıma sıvışıyorlar ben fazla safım heralde.
O kadar kırıldım ki anlatamam.
Arkadaşlarım doğum günü kutlamış çağırmadılar. Sorunca da "kanka senin hediye alacak paran yoktur" dediler. Böyle arkadaş mı olur?
Cevapla