Doğum gününde hediye aldığım arkadaşım bana hediye almadı. Kırılmakta haksız değil miyim?

Bir tane arkadaşım var ona doğum günü hediyesi almıştım ama o bana benim doğum günümde almadı kendi doğum gününde hediye istemese tamam dicemde ama hani istiyo ama benim doğum günlerimde hiç almıyo hediyenin derdinde değilim sadece kendimi enayi gibi hissediyorum (özürlü gibi yazmışım kusura bakmayın)

Doğum gününde hediye aldığım arkadaşım bana hediye almadı. Kırılmakta haksız değil miyim?
Cevapla