En yakın arkadaşım doğum günüm de hediye almadı beni önemsemiyor mu?

Çok yakın arkadaşız ben onun doğum gününde evine gidip pasta ve hediye aldım. Benim doğum günümü sadece sözsel kutlaması yanlış değil mi ben bu kadar önemserken. Ben hediyesinde, pastasında değilim rica ediyorum sadece beni önemsememesi çok üzücü
En yakın arkadaşım doğum günüm de hediye almadı beni önemsemiyor mu?
Cevapla